close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ג'קוזי מתנפח לחצר – כך תגשימו את החלום

מערכת שורשכה ניסן, תשעט30/04/2019

אם תמיד חלמתם על ג'קוזי בחצר ביתכם, תוכלו להגשים את החלום בקלות ובמחיר משתלם. תוכלו להתקין ג'קוזי מתנפח ומעוצב בחצר הבית

תגיות:
צילום: יח"צ החברה
ישראלים רבים חולמים על ג'קוזי פרטי בחצר ביתם או במרפסת, אך במשך שנים עלויות המוצר היו גבוהות, לכן רק עשירים התקינו ג'קוזי בביתם. כיום, מחירי הג'קוזי ירדו באופן משמעותי, ובנוסף יבואנים החלו להציע דגמים מתנפחים של ג'קוזי עמיד ואיכותי, במגוון גדלים ועיצובים לבחירה. במקום להשקיע סכום כסף לא מבוטל באמבט עיסוי מתוצרת מותג זה או אחר, אפשר להזמין דגם עמיד ואיכותי של ג'קוזי עגול או מרובע עם דפנות מתנפחות, בעלות משתלמת ושווה לכל כיס.

במקום בריכה מתקינים ג'קוזי מרווח ובעיצוב יוקרתי
אמנם ישנם לא מעט ישראלים המתקינים בריכות
שחייה פרטיות בחצר ביתם, אך עלויות הבריכה והתחזוקה גבוהות, ולא כולם אוהבים לשחות ולדאוג לתחזוקה השוטפת ההכרחית כדי לשמור על מים נקיים ועל בריאות הרוחצים. לכן, אם אתם אוהבים בחופשות שלכם לטבול בג'קוזי בחדר או באמבט עיסוי גדול במתחם הספא היוקרתי, תוכלו גם אתם להגשים חלום ישן נושן, וליהנות מג'קוזי פרטי בעיצוב אלגנטי ויוקרתי, בתוך הבית או בחצר.

הפתרון הזמין, הזול והנוח ביותר להגשמת החלום הוא לרכוש ג'קוזי עמיד ומתנפח מיבואן מוכר ומחברה המתמחה ביבוא ושיווק בריכות שחייה, אביזרים ודגמים שונים של אמבט עיסוי. חשוב לדעת כי יש מבחר גדול של דגמי ג'קוזי מתנפח לגינה, לכן כדאי לגלוש באתר של היבואן המוכר, לקרוא מידע טכני על הדגמים השונים, ולאחר סינון ראשוני והשוואת מחירים תוכלו לקבל החלטה שקולה ועניינית.

כאשר בוחרים ג'קוזי לחצר (דגם מתנפח) חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:
• מידות הג'קוזי – יש מגוון דגמים וצורות, בהתאם לגודל הרצוי ומספר המשתמשים תוכלו להחליט איזה דגם מתנפח לקנות. חשוב לבדוק כי המידות מתאימות למיקום בו מתכננים להתקין את הג'קוזי.
• צורה – יש שתי צורות עיקריות של אמבט עיסוי מתנפח – עיגול או מרובע.
• מספר משתמשים – רוב הדגמים המתנפחים של ג'קוזי מיועדים ל: 2-4 רוחצים או 4-6 משתמשים.
• נפח המים – חשוב לשים לב מהו נפח המים, נתון זה ישפיע גם על הוצאות התפעול של הג'קוזי הביתי לחצר, במיוחד אם מאחסנים את הג'קוזי אחרי שימוש ומחליפים את המים בתדירות גבוהה.
• מספר סילוני אוויר – ככל שמספר סילוני האוויר גדול יותר, כך חוויית הרחצה משתפרת.
• תקופת אחריות – ישנם יצרנים המציעים 6 חודשי אחריות על גוף הג'קוזי ושנה על המשאבה, יצרנים אחרים מציעים שנת אחריות על הגוף והמנוע.
• איכות והרכב הבד – חשוב לבדוק ממה דפנות הג'קוזי עשויות, כדאי לבחור בד עמיד וחזק כמו יריעת PVC תלת שכבתית.
• שליטה – יש מגוון מנגנוני שליטה בג'קוזי המתנפח, דגמים יוקרתיים מצוידים בדרך כלל במסך שליטה נוח.

לסיכום, אם תמיד חלמתם על ג'קוזי בחצר ביתכם, תוכלו להגשים את החלום בקלות ובמחיר משתלם ושווה לכל כיס. תמורת כמה אלפי שקלים תוכלו להתקין את הג'קוזי המעוצב בחצר הבית, ליהנות מג'קוזי פרטי כל השנה, וכדאי לדעת כי שימוש בג'קוזי מבטיח לכם גם בריאות טובה יותר, הפגת מתחים נפשיים ובילוי רומנטי או בילוי משפחתי מגבש ומרענן.
הוסף תגובה
צילום: יח"צ החברה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה